LEVERING & BYTTE

Leveringstid 
Vi sender varer fra vår hovedbutikk i Danmark 2 ganger per uke på mandager og torsdager. Siste frist for å bestille varer på forsendelsesdagene er kl. 08:00 - så sørger vi for at ordren din blir pakket og rekker å komme med samme dag. 

Varene ankommer ferdig fortollet til posthuset/utleveringsstedet nær deg 2–5 hverdager etter avhenting i Danmark i samsvar med oversikten under:
Postnummer 0000 - 3999: 2 hverdager
Postnummer 4000 - 7999: 2-3 hverdager
Postnummer 8000 - 8999: 3-4 hverdager
Postnummer 9000 - 9999: 4-5 hverdager

Du vil motta en melding fra GLS når varene dine er klare til henting. 

Leveringspriser 
Bestiller du for minst kr. 699,- er frakten gratis.
Bestiller du for kr. 698,- eller mindre koster frakten kr. 79,-

MVA & tollgebyrer
Norsk MVA & tollgebyrer er inkluderet i prisen.

Leveringsmetoder 
Vi tilbyr levering med GLS.

Du mottar melding fra dem når varene dine er ankommet og er klare til utlevering på nærmeste posthus.

Alle pakker leveres ferdig fortollet.

Forsendelse til utlandet 
Ved levering til utlandet ber vi deg kontakte vår kundeservice for å få nærmere informasjon om priser mv.

Returrett 
LuggagePro.no tilbyr 90 dagers full retur- og bytterett etter mottagelsen av varene. For at angreretten skal kunne benyttes, skal varen returneres i vesentlig samme stand og mengde som da du mottok den. Du kan godt pakke ut varen så lenge du kan returnere den i vesentlig samme stand og mengde.

Angreretten bortfaller derfor hvis du bruker varen på en måte hvor det er helt åpenbart at bruken reduserer varens salgsverdi. Når du benytter deg av angreretten, skal du selv betale for returfrakten. Hvis du angrer kjøpet, tilbakebetales kjøpesummen til deg ved en tilbakeføring til banken din eller betalingskortet ditt så snart vi har mottatt varen og kontrollert at den oppfyller betingelsene for at angreretten kan benyttes.

Ønsker du å returnere varen din er det viktig at du IKKE sender den til vår butikk, da denne ligger i Danmark og pakken dermed stoppes i tollen. 

Vi ber deg om å returnere varen til vår samarbeidspartner i Norge, som samler returpakkene og sørger for korrekt fortolling. 

LuggagePro.no
c/o Responsservice 
Kvernhusvegen 21
2716 Harestua


Returrett ved gaver 
Skal det være en gave, tilbyr vi forlenget returrett slik at de 90 dagene først gjelder fra den dagen du gir gaven. Informasjon om dette skal skrives i kommentarfeltet ved bestilling. 

Bytteservice
På CarrieAlong.no tilbyr vi 90 dagers returrett.

Returadresse 
Ønsker du å returnere varen din er det viktig at du IKKE sender den til vår butikk, da denne ligger i Danmark og pakken dermed stoppes i tollen. 

Vi ber deg om å returnere varen til vår samarbeidspartner i Norge, som samler returpakkene og sørger for korrekt fortolling. 

LuggagePro.no
c/o Responsservice 
Kvernhusvegen 21
2716 Harestua

Reklamasjon 
Som forbruker har du 24 måneders reklamasjonsrett som betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, få pengene tilbake eller få avslag i prisen – avhengig av den konkrete situasjonen.

Dette betinger selvsagt at reklamasjonen er berettiget. Vi ønsker kun glade og tilfredse kunder og kan bare oppfordre deg til å ta kontakt med kundeservice på CarrieAlong.no hvis du får problemer med varene du har kjøpt.

Kjøpslovens reklamasjonsrett innebærer at du som kunde kan klage over feil og mangler ved produktet som oppstår innen 24 måneder etter kjøpet. Det er likevel en forutsetning at feil/mangler ikke er forårsaket av feilaktig bruk av produktet eller at annen adferd ligger til grunn for feilen/mangelen.

Du må reklamere innen rimelig tid etter at du har konstatert mangelen. Reklamerer du innen 2 måneder anses reklamasjonen alltid for å være rettidig.

Hvis du ønsker å reklamere, ber vi deg kontakte oss på info@luggagepro.no så vi kan avtale nærmere med hensyn til forsendelse, herunder eventuelt sending av returetikett.

Har du brukt angreretten for å returnere en vare eller hvis du har reklamert på en vare, vil du alltid få tilsendt en e-post når vi har mottatt varen. E-posten vil inneholde opplysninger om den videre prosessen i forbindelse med behandlingen av din sak vedrørende angrerett/reklamasjon